keskiviikko 29. elokuuta 2012

Kun mä nään sut mun vieressä, sateenkaari nousee mun mielessä.


Mun on ihan asiaakin mistä kirjoittaa, mutta alotan jollain tärkeemmällä..


HYVÄÄ SYNTTÄRIÄ MUN KAJAKKINI! :3
 ------------------------------------------------------------------------------

Äwwäy, eli jos pitkästä aikaa palaisin ihan blogin perusasiaan eli..
Itseni löytämiseen. Unohdetun minäni löytämiseen uudelleen.
Rakas Oulunvaimo oli täällä viikonloppuna, voi luoja että oli kiva nähä! :)
Pitkästä aikaa nähtiin, outoa kun ei nähdä melkein jokapäivä..

Mutta toinenkin asia, mikä tapahtui pitkästä aikaa..
Okei, tästä ei ihan heti voi olla ylpeä, eikä moni ikäiseni olisi.. 
Mutta mulla on tapana ihastua herkästi.
Pieniin asioihin / niiden vuoksi.
Hymy, nauru, silmät, tyyli, puhetyyli..
Pitkästä aikaa, minä ns. "pikaihastuin". 
Kuulostaa tyhmältä, mutta hetken ajan, viikon pari joku saa mahassa perhoset lentelemään,
toivomaan että aina sattumalta törmättäisiin, kaikkea pientäkivaa.
Tämä on hyvä, koska tämä on tuttua. :)
Itseni löytäminen alkaa sujua yhä paremmin ja paremmin! 

Mutta eipä mulla ihmeempiä juuri nyt. 
ps. Taidan olla huono kirjoittamaan blogitekstejä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti